En fartfyld och skit kul vecka

Heeej!!
Bäst och titta in här innan bloggen börjar eka tom.. Jag har verkligen en skit kul vecka.. För det första har jag två kalas att planera och köpa saker till som äger rum nu i helgen... Milo fyller 4 år på fredag. Och det ska bli så kul att fira honom.. Om inget hemskt händer.. Men det får vi verkligen hoppas på att det INTE gör..
Så idag har jag köpt en himla massa till det.. Och slantarna på kontot sa bara swish  i den ena butiken efter den andra..
Sen beställde jag boxer mix igår och kortet kom idag.. Så ikväll när barnen lagt sig ska jag installera det..
I förrgår var jag och Emilia och shoppade jag köpte massa nytt till mig själv.. Så nu är det slut med mamma-ledig-mjuxibyxa-kläd-stilen för min del... Så himla skönt att unna sig.. jag vet inte när jag gjorde de sist
Emilia fick två par nya jeans, en topp, en jacka, mössa, vantar, scarf, hårband, hoodie, onepice, ett par vinerskor och innegymnastik skor..
Vi köpte även rosabandet till henne och ett paraply..
Heylie kommer få ny vagn pga av att bugaboon sjunger på sista versen.. och hon fick sin nya fina rosa babysitter i dag med Mimmi från Musse Pigg.. den är så himla fin och bild på den kommer senare..  
Så det har varit massa shopping här och de var både kul och väl behövligt..
Jag har också beställt specialgjorda armband med alla mina barns namn,, så jag längtar efter att dem kommer..
Nu ska jag aktivera boxerkortet.. Så vi hörs alla
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0