Milos allra första barnkalas

God morgon..
Milo vaknade fem i morse, så jag sitter mest och gäspar med min kaffe.. Med tanke på att han hade sitt första barnkalas igår är jag lagom trött. .
Men barnen hade roligt i allafall.. Alla bilder ligger i min kamera och jag är för trött för att orka starta datorn just nu.. men lovar att visa dem vid ett annat tillfälle..
Dem fikade och hade barndisco med disco lampa och massa snacks i vardagsrummet. .
Efter fiskdammen och alla partytutor ekade i mitt huvud, chipsen låg över hela golvet och barnen började skrika fulla med socker rundade jag av..
Men de blev lyckat och de är väl de som är huvudsaken..
På kvällen lekte jag Milo och Emilia med Milos nya lego och sen var det dax för barnen att sova..
Nu kollar Milo och Heylan på Nickelodion och jag ska börja röja för nästa kalas..
Idag kommer släkt och vänner hit..
Sen är Milos födelsedag slut för denna gång!! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0