Helgen

Hejsan!
Helgen är snart förbi. Jag är jätte trött efter helgen. Milo har haft ett dussin utbrott och varit mycket arg. Och han har även knyckt en massa att äta från skåp och kyl. 
Vi har bråkat om dessa ships-frukostar som inte är tillåtet och jag funderar skarp på att dra in fredagsmyset nu. Och utan att hota med de. Utan helt enkelt varken tala om vilken dag de är eller köpa chips och godis på ett bra tag. Anledningen är att jag inte vill trigga honom till att bli arg över att han inte får äta detta dygnet runt. Jag tror inte han förstår.. och då är det lika bra att inte köpa eller prata om dagar eftersom det är uppenbart att Milo inte klarar av fredagsmys med gott just nu..
Vi har konstant bråk varje morgon om de här. Jag orkar inte. Han orkar inte.. så vi får se om det blir någon ändring.
Han tror tillex att han ska få chips varje gång en barnfilm ska spelas i dvdn. . Nej de här är inte bra för honom ..
 
Jag städade hela lägenheten igår och de behövdes kan jag säga. Jag skurade även nya vagnen jag köpt pga att den gamla gått sönder. HEYLIE ligger och sover i den just nu och hon värkar trivas i den..
 
 Mamma var på besök igår också. Milo har henne som idol.. Och han hade sagt till henne på rummet att i julklapp skulle hon få ett hjärta i sitt paket av honom. Gulligt eller hur?
Idag är det söndag och Emilia ska hämtas. Då får jag en chans att prova nya kärran. Åå den är så fin. För den är rosa och jag älskar rosa!!!! 
Milo ska få lunch nu. Bias sover.. Han blev trött efter en hel förmiddag busande på rummet med mig..
Vi hade riktigt kul :) 
 
 
 
Susanna Maria J
2014-09-21 @ 16:45:59
URL: http://oslofru.com/

Så himla söta barn :)

Me & My Baby Dolls
2014-09-23 @ 12:27:22
URL: http://mybabydolls.se

Såå söta dem är!!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0