Barnmottagningen

Hello!
Nu har det gått några dagar sen förra inlägget. Men Idag åkte jag för allra första gången tåg helt ensam sen jag fick tillbaka mina panikattacker för två år sen..
High Five till mig själ *klatch* 
Så jävla stolt eftersom jag bokat om Heylies tid en gång förut pga av rädsla för att få en attack..

Hur som helst, de gick skit bra. Dock gick jag lite vilse men tillslut hitta jag rätt och jag var dessutom en hel kvart förtidig.. Snacka om stolt morsa ...
Jaja nu till huvudsaken. Som ni alla vet har Heylie haft hosta i ett år typ. Den har lixom aldrig gått bort helt.. och i förra veckan hade hon dessutom 4 krupp anfall så nu var det dax att kolla upp allt sammans.. ( kan inte släppa att jag klarade åka dit wiieee)
Läkaren undersökte henne och kom fram till en behandling vi ska köra i 6 månader nu varje dag. De blir flutide och airomir som på dem andra barnen.. Dock är Heylies medicinering lite annorlunda eftersom hon ska ha varje dag i 6 månader och ska ha en till två puffar airomir vid varje hostattack hon får.
Detta är alltså inte avsett för astma då hon inte fått den diagnosen utan en behandling läkaren föreskrivit för 1 års hosta.
Så sammanfattningsvis blir det: flutide morgon och kväll dagligen fram till oktober.. och airomir dagligen vid VARA hostattack..
Och sen blir det återbesök igen i Oktober..

Nu såg jag att klockan sprungit iväg så måste sluta.. men där var en liten uppdatering om vad som händer nu..
Anonym
2015-04-13 @ 16:49:25

Stackars liten kicka .
Ja du har det inte lätt Sandra.
En stor eloge till dig.
Krya på dig kram till liten och hoppas det ska hjälpa henne med medicinen nu.

Anonym
2015-04-13 @ 16:51:50

Hoppas att det hjälper med medicinen nu.
Liten stackare 😕
Varmaste kramen till både henne och dig som kämpar så tappert.
💙💚💜💚💜💜💚💙💚💙




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0