mina barn betyder mest o alla måste få sin tid..

Usch börjar bli trött nu. Kl är strax efter kl 22.. lillan nattas vid 23 för att få bästa möjliga natts sömn. Pojkarna sover sen några timmar tillbaka..
Morgondagens planer: 
 
Tänkte ta ut mina killar och leta upp någon lekpark vi inte besökt än.  Vore kul för dem att få ny fräsch stimuli. . Och jag vill ha min promenad.. jag tänkte att vi kan ta med kalla pankisar och varm choklad.. så de blir lunch ute..
Vi har alltid med oss fika eller matsäck när vi går iväg. De är ju så mysigt att äta när man är ute och alla tillsammans. . 
 
Ikväll har vi haft fredags mys hela gänget. Vi kollade på Bamse och barnen gillade de.
När Bias nattat sig käkade jag och dem större barnen glass och så titta vi på Kändisbarnvakten och Labyrint. .
Mysigt
Nu ska bara liten somna också så mamman får lite egentid..och med egentid menar jag.. webbtv maraton och lots of chips i mörkret bara jag..
Just nu håller jag på att se unga mödrar dk. . En serie jag följt sen säsong 1.  Nu är jag på säsong 18.. 
Att kolla på de är som att se bloggar live.. 
Älskar det
Tack för era tips om hur pappan kan bli mer nära sin dotter utan gråt.. jag berättade för honom att jag tagit upp det i bloggen och ikväll har jag spenderat tid till de äldre och han har tagit henne mer och till o med busat. I morgon blir dem själva ett par timmar för jag ska ju ut med grabbarna..
Nej nu ska jag bädda i ordning på soffan och ladda med  taben " min Samsung surfplatta" och chips
Må gott alla!!! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0