Playdate

 
 
 

Men tjäääna!
Ny dag igen då! Måndag om jag tittat rätt i kalendern.. detta betyder  D:A:G:I:S
Wiieee.. Andas ut för någon timme då Milo går på sommar dagis.. Men hur som helst så var det inte det jag skulle skriva om, utan vi var och lekte med vänner hela dagen i går. Ni kan ju tänka er att mina ungar var trötta på kvällen sen. Heylie somnade redan vid 18 och Bias och Milo strax efter. Ute lek hela dagen gjorde gått för mina änglar.. (Läs ----> Huliganer) Haha Så jag och Emilia hade en rätt lugn kväll igår med fotmassage och massa mor-dotter-prat.. De var ett tag sen man fick in ett sådant tillfälle.. Ja i allfall utan att känna sig stressad och vara på hel spänd så att någon annan inte slog ihjäl sig (läs igen ----> MILO och BIAS) Haha de går sååå fort när dem två rycker ihop och sen kan precis vad som helst hända. Så det gäller att vara på sin skarpaste vakt
Men igår blev de så bra. Vet ni jag hinner inte sitta här.. Så måste gå.. Både Milo och Bias är vakna nu
Men tack för titten
Puss o Kram   
 
 
 
Anonym
2015-07-20 @ 08:53:46

Ha en bra dag o passa på att vila en stund.....det är du värd
du är en så otroligt engagerad mamma och har sååååå fina barn
känner igen det där med snabba syskonfighter hos mina barnbarn.
ha en bra dag 😊
kram 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0