Heylie 8 månader

Vad tiden har sprungit iväg. Heylie är snart 8 månader..
Hon har nästan precis lärt sig sitta. Dock kan jag inte lämna henne på golvet än, för hon är lite ostadig..
Gåstolen kör hon runt i som bara den. Och hon har börjat riva ner allt hon får tag på.
I februari fick hon sina första små tänder, men mat är jätte svårt att få i henne då hon vägrar.
Jag pratade med bvc om det igår och alla barn är olika och de kommer så småningom. Jag har inte haft detta problemet med något annat barn förut så de är nytt för mig.
Heylie sover inte hela nätter och de är rätt jobbigt. 
Annars är hon en glad fisunge med mkt energi och skratt..
Hon ljuder dadadada och mamamama.. blockar med leksaker och tittar efter tappad leksak..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0