Pallar inte nu

Inte igen...... magsjukan går kraftigt på Milos dagis nu!!! Ett barn satt och kräktes när jag kom dit i eftermiddags.. I september fick vi första rundan. Jag och Bias blev sjuka då.. Januari kom andra rundan.. då fick Emilia, Bias och M det.. Milo har haft tur.. men skulle inte förvåna mig om han åker på det nu bara för det..
De slår alla sjukdomar med hästkrafter. Jag vet inte hur mycket jag kan förklara hur illa jag tycker om den sjukan alltså...
Nu är det bara att avvakta och se.. Hoppas vi slipper en tredje runda.
Jag och Heylie är förkylda nu.. och hon har även feber.. för två veckor sedan hade Bias, Milo och Heylie över 40 graders feber i fyra dygn.. så ni hör ju själva. De räcker med sjukstuga nu...
De räcker..
Idag har de varit en slappdag.. jag mår ju inte så bra.. 
Emilia och jag pusslade och spelade Trollspelet.. vi har även planterat smultron..
I vårt liv händer lika lite som bibeln är San.. för den icke troende då.
Därför är det svårt att få ihop ett blogginlägg faktiskt..
Så slutar här 
 
 
Jannica Lindmark
2015-03-18 @ 23:23:42
URL: http://janlin.blogg.se/

Oh no! Hoppas ni slipper bli smittade!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0