Okej vänner

Natt skräck eller inte.. Heylie hade panik största delen av natten! Jag menar skriiiiiiiiiik panik!
Hon var heeeelt ifrån sig på alla plan de bara gick.. Kl 02 fick jag nog av att försöka trösta, klappa, viska så jag tog henne till min säng och då skulle hon ligga nära nära och ha händerna i mitt ansiktet.
De var ju gulligt på sitt vis och jätte mysigt.
Problemet med mig är bara att jag inte kan sova trångt eller varmt.
Adhd grej.. Eller bara jag!! De vet jag inte. Men detta uteslöt min sömn helt.. Så idag är man ett jävla vrak igen 😭👎


Pega
2015-11-20 @ 11:22:47

Du är stark som kämpar med barnen trots adhd. Ja vill ha barn men rädd.

Www.pegelin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0