vår och sol

Hejsan på er där ute i Sverige!
Hur har ni det? 
Nu är våren i full fart.. solen skiner nästan varje dag och det är runt 10 12 grader i skuggan.. Och detta innebär att vi är ute varje dag ända till läggdags..
Igår mötte jag upp tre andra mammor och deras barn.. Och var i lekparken med 8 barn långt efter kl 17..
Och efter gick halva skaran till Heylies gudmor och där bjöd hon på mat och kaffe..
Helt underbart eftersom barnen somnar som klubbade sälar hemma sen..

Jag är så glad av all ny energi jag fått.. har nämligen sorterat stort bland gamla vänner för drygt två månader sen.. Och ingen kan må bättre än jag.. Och längtar inte tillbaka en ända sekund till de som var innan..
Jag umgås med alla jag verkligen tycker om nu.. Och så härligt när vi blir så många varje dag.. barnen har massa kompisar att leka med och de är helt fantastiskt !!

Nu ska jag göra i ordning barnen för skola o dagis.. sen hem fixa trixa hemma. Och i eftermiddag blir det parken igen!!
God morgon 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0