vaknade kl 04

Jahapp, vaknade kl 4 här. . Sitter nu med kaffe och har egentid nån timme till innan övriga barn vaknar..
Heylie började på dagis förra måndagen och nu är inskolningen för henne klar.. det går över förväntan faktiskt... 
Jag ska göra en ny utredning för diagnoser nu om ett par veckor och de tycker jag ska bli spännande...
Milo  har börjat sin rehabilitering också, vilket är jätte skönt då han stått på vänt i 6 månader nu.. 

Jag har även köpt en ny telefon.. samsung galaxy s6 edge+
Men kanske får reklamera den då batteriet inte håller så bra.. 
Ikväll blir det utgång med vänner.. ska bli så kul.. har inte haft barnledigt  på 9 veckor nu så de är jag värd..
Ja de var allt från nu.. ha en fin dag alla






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0