Paus Paus Paus

Så sjukt jobbigt att reda ut 3 års skit alltså!! De tar ta me fan aldrig slut.. jag sliter, packar och rensar samt slänger..
Hur mkt skit får det plats i en 4 egentligen..?? Allvarligt !!

Nu har jag slagit ner röven  i soffan lite, jag har gjort kaffe och tänkte ger er en uppdatering.. 
Flytten ja! I morgon är sista heldagen för att packa och tvätta.. funderat skarpt på att boka tvättstugan, trots att jag har tvättmaskin uppe.. Jag vill nämligen inte ha med mig något skräp eller smuts alls..

Nytt rent och fräscht ska det vara..

Nu är det snart dax att hämta hem barnen igen.. denna dagen gick så fort.. jag längtar ihjäl mig till Onsdag, vill bara bli av med denna lägenhet och allt som varit med den!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

☆ En mor med Adhd ☆

Adhd-mammans-vardag

RSS 2.0